Lekka jazda Rzeczypospolitej na początku XVII wieku. Od lewej: podług miedziorytu z obrazu Tomasza Dolabelli przedstawiającego apoteozę zwycięstwa nad Moskwą w 1620 r., podług dzieła holenderskiego z 1632 r. Mal. B,. Gembarzewski.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj57otW9EAaHOjCANxQdlHJS-UFYdvzbMe4yctYYusR5MPyhbRmJRglSgHV9BNVJygwsETvJd7m0s3ZpIFq54lVXR6ZPgjKiaVIV_oaPpSAjlFFqsqV_jUWnNL8YZm0CQpWiFjQhRe696GHN1oUANRNIQDlg44OA9u6iJ0ZoIpV0AYk9bdhCb4kbQd-nQ/w336-h400/131631533_3419547311489839_2266704191290581341_n.jpg)
Lekka jazda Rzeczypospolitej z początku XVII wieku. Od lewej: towarzysz według akwareli Jakuba de Gheyn z 1610 r, towarzysz podług ryciny Abrahama Hagenberga z 1610 r. Mal. B. Gembarzewski.
Lekka jazda Rzeczpospolitej z połowy XVII wieku. Od lewej: według obrazu Westervelta przedstawiającego orszak Janusza Radziwiłła w 1645 r, według ryciny Stefana Della Belli przedstawiającego wjazd Ossolińskiego do Rzymu w 1633 r. Mal. B. Gembarzewski.
Lekka jazda dywizji Stefana Czarnieckiego (1656 r.).
Mal. B. Gembarzewski.
Mal. B. Gembarzewski.
Mal. B. Gembarzewski.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz